Transfer Factor
RM0
ada x sibulus korang yg ada masalah mcm ni đ â Kucing lemah & tidak makan â Kurang aktif & moyok â Kurus Kering â Hematoma â HPL â FIP ( TF PLUS ) â FIV ( TF PLUS ) Doc Vet Recomended â FeLV â Parvo (Fpv) â Sporo â Cirit Birit â Ulcer â Kurap & Fungus â Kerap Demam â Kerap Selsema (Sesak Nafas) â Buah pinggang â Batu karang â Kencing berdarah â Bisul â Masalah Hati ( Deman Kuning ) Haaa kalau ada tu jgn biarkan kesian sibulus anda merana kesakitan đŋ Gunalah Transfer Factor(TF) utk merawat sibulus anda. Ia bukan ubat tapi supplemen yg boley mencegah dan merawat Mcm mna TF ni bertindak?? Ha.. TF boleh dikatakan immune booster (antibodi) dimana ia akan meningkatkan daya imunisasi badan sibulus supaya dpt merawat dan mencegah penyakit sibulus dgn cepat, hanya berikan 1 kapsul sehari dah boleh nmpak kesannya
Meet the seller

Harith Tarmizi
Profile details
N/A
No review yet
9 years
on Carousell
Reviews are given when a buyer or seller completes a deal. Chat with @Harith Tarmizi to find out more!
View profile
Returns

Pay during meet-up
What others also search for
Similar listings

purrfectpicks
1 month ago
Buyer Protection

weiwun94
30 days ago
Buyer Protection

catcha79
2 days ago
Buyer Protection

yyo8888
4 days ago
Buyer Protection

ccling323
24 days ago
Buyer Protection

thelittlejanice
1 month ago
Buyer Protection














