Central Abbey
Profile details
4.9
771 reviews
98
Orders
7y 25d
Joined
4.9
771 reviews
98
Orders
7y 25d
Joined
Listings

centralabbey
9 months ago

centralabbey
9 months ago

centralabbey
1 year ago

centralabbey
1 year ago

centralabbey
1 year ago

centralabbey
1 year ago

centralabbey
1 year ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago

centralabbey
2 years ago
Reviews
4.94

243

20

199

206

32

209

30


Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²
scammer seller.

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²


Easygoing buyer

Fast and decisive

Amazing chat
nice buyer


Easygoing buyer

Fast and decisive

Amazing chat
Fast buyer. Recommended





Amazing chat

Fast and decisive

Easygoing buyer
Great buyer to deal with thank you 😊👍❤️


Amazing chat

Fast and decisive

Easygoing buyer
Great buyer! Friendly, decisive, and prompt with payment. Would definitely recommend and deal with again.


Amazing chat

Fast and decisive

Easygoing buyer
Fast & decisive buyer recommended


Easygoing buyer

Fast and decisive

Amazing chat
Easy to communicate. Tak buat negotiate. Mudahkan buyer like me. Tqsm!

Followers
1.7K
Following
58
Member for
7y 25d
Very Responsive