All Categories

Avatar

Central Abbey

Central Abbey

Profile details

4.9

771 reviews

98

Orders

7y 25d

Joined

4.9

771 reviews

98

Orders

7y 25d

Joined

Not Available.

Listings

(Category: ) located in . Submitted by centralabbey (Listing ID 1363818725, Image 1). Description: .

centralabbey

1 year ago

(Category: ) located in . Submitted by centralabbey (Listing ID 1363818725, Image 1). Description: .

Reviews

4.94

(771 Reviews)

243

20

199

206

32

209

30

Avatar
baalimbareview from seller1 month ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

Fast and decisive

Fast and decisive

easy to deal with

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

centralabbey Clock Icon 3 months ago

scammer seller.

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

Avatar
ming725529review from seller5 months ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

Fast and decisive

Fast and decisive

Amazing chat

Amazing chat

nice buyer

Avatar
najmidzulkarnainreview from seller5 months ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

Fast and decisive

Fast and decisive

Amazing chat

Amazing chat

Fast buyer. Recommended

Avatar
andrewhscreview from seller6 months ago
Fast and decisive

Fast and decisive

Fast deal

Avatar
truedog-3b2creview from seller9 months ago

Good

Avatar
dcxz1991review from seller9 months ago
Fast and decisive

Fast and decisive

Fast buyer

Avatar
silentlowcollectorreview from seller10 months ago
Amazing chat

Amazing chat

Fast and decisive

Fast and decisive

Easygoing buyer

Easygoing buyer

Great buyer to deal with thank you 😊👍❤️

Avatar
heroes84.1review from seller10 months ago
Amazing chat

Amazing chat

Fast and decisive

Fast and decisive

Easygoing buyer

Easygoing buyer

Great buyer! Friendly, decisive, and prompt with payment. Would definitely recommend and deal with again.

Avatar
epipongireview from seller11 months ago
Amazing chat

Amazing chat

Fast and decisive

Fast and decisive

Easygoing buyer

Easygoing buyer

Fast & decisive buyer recommended

Avatar
teratairareview from seller11 months ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

Fast and decisive

Fast and decisive

Amazing chat

Amazing chat

Easy to communicate. Tak buat negotiate. Mudahkan buyer like me. Tqsm!

Avatar
andye1993review from seller11 months ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

Fast and decisive

Fast and decisive

good buyer

Followers

1.7K

Following

58

Member for

7y 25d

Very Responsive