@sorceo
Profile details
4.6
9 reviews
7y 29d
Joined
4.6
9 reviews
7y 29d
Joined
Listings

sorceo
1 month ago
Buyer Protection
Reviews
4.56

1

2

2

2

3

3

3


Teruk seller ni.. hati-hati korang.. nak push-push orang beli. Memang la dah dia dah accept offer.. sekali ada caj penghantaran lain luar kawasan.. mana lah ak tahu ko duk seremban ke memana ke.. harga dah setuju, ko proceed je la harga tu termasuk delivery. Satu lagi, rezeki lah masing2, kalau org nak beli tu terpulang ni nak ugut bad review. Boleh tgk screenshot

Asics Superblast 2
RM890
Aik bang, pandai play victim ya. Mesti laa saya sebagai seller nak tahu update dari cust. Sebab abg yang offer harga dekat saya. Saya dah accept offer abg tapi abg pulak yang diam 3-4 hari. Pastu kata kita push pula 🤷♂️. Setiap post kita up jual memang dah buat dah location/area kita di mana. Tak boleh jadikan alasan cakap taktahu & masa deal pun ada bagitahu saya seremban. If tak jadi bagi je tahu, no problem. If jadi pun bagitahu. So kita tahu laa apa status nya kan 😉


Great communication

Knows their stuff

Unique listings
legit sellers and honest.. recommended
Palace X Oakley Tri Logo Tee
RM750


Fast and decisive

Amazing chat

Easygoing buyer
Thanks Support




Unique listings

Above and beyond

Great communication

Knows their stuff
Great and easy deal seller, recommended 👍🏻

Kith Slide
RM380


Fast and decisive

Amazing chat

Easygoing buyer
Smooth deal. No hassle. Will deal again soon


Great communication

Knows their stuff

Unique listings
ngammmm
Supreme Arabic Box Logo Camp Cap FW23
RM450
Followers
512
Following
0
Member for
7y 29d
Mostly Responsive

