@sorceo
Profile details
4.6
9 reviews
7y 28d
Joined
4.6
9 reviews
7y 28d
Joined
Listings

sorceo
1 month ago
Buyer Protection
Reviews
4.56

1

2

2

2

3

3

3


Teruk seller ni.. hati-hati korang.. nak push-push orang beli. Memang la dah dia dah accept offer.. sekali ada caj penghantaran lain luar kawasan.. mana lah ak tahu ko duk seremban ke memana ke.. harga dah setuju, ko proceed je la harga tu termasuk delivery. Satu lagi, rezeki lah masing2, kalau org nak beli tu terpulang ni nak ugut bad review. Boleh tgk screenshot

Asics Superblast 2
RM890
Aik bang, pandai play victim ya. Mesti laa saya sebagai seller nak tahu update dari cust. Sebab abg yang offer harga dekat saya. Saya dah accept offer abg tapi abg pulak yang diam 3-4 hari. Pastu kata kita push pula 🤷♂️. Setiap post kita up jual memang dah buat dah location/area kita di mana. Tak boleh jadikan alasan cakap taktahu & masa deal pun ada bagitahu saya seremban. If tak jadi bagi je tahu, no problem. If jadi pun bagitahu. So kita tahu laa apa status nya kan 😉


Knows their stuff

Unique listings

Great communication
legit sellers and honest.. recommended
Palace X Oakley Tri Logo Tee
RM750


Fast and decisive

Easygoing buyer

Amazing chat
Thanks Support




Great communication

Above and beyond

Knows their stuff

Unique listings
Great and easy deal seller, recommended 👍🏻

Kith Slide
RM380


Fast and decisive

Amazing chat

Easygoing buyer
Smooth deal. No hassle. Will deal again soon


Knows their stuff

Unique listings

Great communication
ngammmm
Supreme Arabic Box Logo Camp Cap FW23
RM450
Followers
512
Following
0
Member for
7y 28d
Mostly Responsive

